Senin, 28 April 2014

לשתף פעולה בספרי עסקים שאינם בדיוניים וספרים אלקטרוניים נחשבים RPP Kurikulum 2013

לשתף פעולה בספרי עסקים שאינם בדיוניים וספרים אלקטרוניים נחשבים RPP Kurikulum 2013

בואו נגיד שאתה רוצה לשתף פעולה בסדרה של ספר עסקי אינו בדיוני, איך בדיוק היית הולך על זה? אתה רואה, אני עשיתי מספר הפרויקטים המוקלטים, מסייע למחברים אחרים לחדד כמו קרן לייזר על הנושאים. באופן כללי, והייתי ממש ממליץ על שיטה זו, שעשינו בדיוק את זה כל בדוא"ל. אתה אוהב את התקשורת מודרנית היום אני אומר. אז, איך בדיוק זה RPP kurikulum 2013 -http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - עבודה כאשר הן משתפים פעולה בספרים אלקטרוניים וספרים אתם שואלים?

ובכן, למשל הסופר של ספר של עסק שאינו בדיוני יכול לכתוב כמה פסקאות המתארות את המתודולוגיה ואיך זה יכול להיות קצת שונה מאסטרטגיות אחרות המשמשות מהעולם האמיתי, וכיצד הם מסבירים את העובדה הזו לי, אני שואל את שאלות, אתגר verifi, ולאחר מכן, עוד תגובות, קדימה ואחורה - כל על ידי דואר אלקטרוני כמובן. אוקיי, אבל למה אני צריך לעשות את זה? טוב, לא ממש לכסף, אבל אני מאוד נהנה מהמידע kurikulum ב2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - כי הפרויקט העסקי הבא שלי יכול להיות משהו שבו אני יכול לתרגל את הידע החדש הזה.

אז מה מניע אותי בזה? ובכן, יש לי ארבעה מניע עיקרי;
  1. כל מה שאני עושה הכי טוב. 
  2. יזמים עוזרים להצליח. 
  3. מחבר ספרי עזרה סיפק את המידע טוב יותר. 
  4. לאתגר את הדרך לעשות דברים או דרכים ישנות כיום בת - דברים שלא עובדים כמו שצריך. 


ואכן, לא צריך שכולנו עושים את מה שהם שכרו אותו כדי להעביר לכל היזמים בכל מקום? כאשר יזמים להצליח, התעשייה להצליח, להתפתח ולהישאר בכושר ויעיל, שלא לדבר שהיא מספקת מקומות עבודה חדשים אינסופיים מדי. כעת, אם כן, אם אתה מחליט לעזור RPP Jual - http://jualrpp2013.com/ - מחבר בחור של פרויקט ספר אלקטרוניקה, תוכניות יזמיות עסקית, מדריך לתעשייה או ספר בפועל, אתה צריך לשקול כמה דברים כל כך לא יגרום לזכויות יוצרים אתגרים בהמשך הדרך.

לדוגמא, כאשר בועטים סביב רעיונות חדשים ומושגים עסקיים, לא היית רוצה להשתמש בכל "מילות מדויקות" או ביטויים אשר ממוקמות במיילים האלה בספרים אלקטרוניים משלך, מאמרים, או בבלוג שלך, כפי שRPP Jual kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - אתה יכול להשתמש בם בספר שלך, וזה יכול לגרום לבעיות של זכויות יוצרים, או במאוחר מישהו הייתי אומר שיש אנשי פלגיאט ליצור, גם אם לא היה שם, זה פשוט לא שווה את הסיכון כאן.

אז זה לא אומר שאתה לא יכול להיות יצירתי ומשנה את ייעוד או למחזר את המילים שלך. לדוגמא, בדרך כלל, את מה שעשיתי בעבר הוא מעט שינה את הנושא ולהשתמש במילים שלי לנושא אחר או תת נושא, ואני פשוט מדינה, "היום האחד הייתי מדבר עם חבר על ... "אבל אף פעם לא בעת שימוש במילים, רק שלי, אלא אם כן הם זקוקים להם לקבלת הצעת מחיר בספר, אם כן, לא הייתי רוצה להשתמש RPP Jual 2013 - http: / / Rppkurikulum2013.blogspot.com / -, הם הוכפלו למעלה או לנסוע כמה תוכנות שיתוף mputer פלגיאט אלה שנוצרו מאמזון קינדל, או כל מוציא לאור מגזין בעתיד, או משהו כזה.

אין שינוי מהנושא קטן זה לא ישפיע על מה שאתה עושה, או לגנוב את הרעם או הרעיון שלהם. אתה רואה, אתה יכול לקבל הרבה קילומטראז מתוך ספרים אלקטרוניים אינטליגנטיים אסטרטגית שיתוף פעולה, גם אם אתה מוותר על תשלום מכל סוג לעבודה על הפרויקט. ברצינות, אתה רוצה להיות מופתע על ידי היתרונות של עבודה בדרך זו. אנא שקול את כל זה וחושב על זה.

דיווה Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar